Επιστολή Προς ΟΑΣΘ-   Θέμα: " Να γίνει ομαλά η εξυπηρέτηση των εκπτωτικών κουπονιών του ΟΑΣΘ στους δικαιούχους εργαζόμενους – μέλη του Ε.Κ.Θ."

                                                  

Προς

Πρόεδρο ΔΣ ΟΑΣΘ,

κ. Στέλιο Παππά

 

Διευθύνων Σύμβουλο ΟΑΣΘ,

κ. Σάββα Παναγιωτίδη

 

Θέμα: " Να γίνει ομαλά η εξυπηρέτηση των εκπτωτικών κουπονιών του ΟΑΣΘ στους δικαιούχους εργαζόμενους – μέλη του Ε.Κ.Θ."

 

Κύριε Πρόεδρε,

Χιλιάδες εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα, μέλη του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης, επί 21χρόνια έβγαζαν κάρτα απεριόριστων μηνιαίων διαδρομών του ΟΑΣΘ μέσα από μια συγκεκριμένη διαδικασία. Η αγορά του εκπτωτικού κουπονιού γινόταν με το αποδεικτικό της εγγραφής του εργαζόμενου στο αντίστοιχο σωματείο που άνηκε.

Η απόφαση σας για διακοπή της διάθεσης των μηνιαίων καρτών στους εργαζόμενους από το Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης και η ανακοίνωση του νέου καθεστώτος, δημιουργεί αντικειμενικά προβλήματα στην ομαλή εξυπηρέτηση των εργαζομένων, αποκλείοντας παράλληλα ένα μεγάλο μέρος εκείνων που εξυπηρετούνταν μέχρι πρότινος ενώ τίθενται συγκεκριμένα ερωτήματα για την εφαρμογή του νέου τρόπου διάθεσης των κουπονιών.

Συγκεκριμένα, ζητάτε η διάθεση να γίνεται μέσα από τα Σωματεία, τα οποία προηγουμένως -μεταξύ άλλων – θα σας έχουν καταθέσει την κατάσταση των ψηφισάντων μελών τους. Επίσης, υποχρεώνετε τα Προεδρεία των 200 ενεργών Σωματείων του Ε.Κ.Θ. να προπληρώνονται από τους εργαζόμενους το αντίτιμο των κουπονιών, στη συνέχεια οι ίδιοι να τα αγοράζουν και έπειτα να τα μοιράζουν στους εργαζόμενους – συναδέλφους τους.

Η παραπάνω διαδικασία είναι εξωπραγματική και πέρα από κάθε λογική. Πρωτίστως είναι παράνομη η κατάθεση σε οποιονδήποτε άλλο φορέα εκτός του νόμιμου που είναι το Ε.Κ.Θ., της κατάστασης των ψηφισάντων μελών των Σωματείων, καθώς όπως γνωρίζετε αποτελούν προσωπικά δεδομένα. Παράλληλα, η διαδικασία αυτή είναι

 

άδικη καθώς "τιμωρεί"  ουσιαστικά εκείνους τους εργαζόμενους που γράφτηκαν στα σωματεία τους μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν, αποκλείοντας τους από τη χρήση της έκπτωσης, καθώς και εκείνους που για οποιοδήποτε λόγο (ασθένεια κλπ.) δεν κατάφεραν να ψηφίσουν στις εκλογές του σωματείου τους.

Επίσης, όλα αυτά τα χρόνια οι εργαζόμενοι μπορούσαν να αγοράζουν το εκπτωτικό κουπόνι του ΟΑΣΘ από το Ε.Κ.Θ., 10 ημέρες πριν ολοκληρωθεί ο μήνας και 15 ημέρες μέσα στον τρέχοντα κάθε φορά μήνα που ίσχυε το κουπόνι. Έτσι, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, που σε πολλές περιπτώσεις αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις στην πληρωμή τους αλλά και οικονομικές δυσκολίες, αγόραζαν το κουπόνι τη χρονική στιγμή που οι ίδιοι επέλεγαν. Με το νέο καθεστώς κάτι τέτοιο είναι αδύνατον, καθώς ζητάτε από τα Σωματεία να προπληρώνονται από τα μέλη τους και στη συνέχεια να αγοράζουν το κουπόνι, αναγνωρίζοντας πως αυτή η διαδικασία δεν μπορεί να εφαρμοστεί ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε εργαζόμενου.

Με την παρούσα επιστολή, θα θέλαμε να ζητήσουμε να συνεχιστεί η διάθεση των εκπτωτικών κουπονιών στους εργαζόμενους – μέλη του Ε.Κ.Θ. με τον τρόπου που υλοποιήθηκε για το μήνα Μάιο, όπου μπορούσαν οι δικαιούχοι να εξυπηρετηθούν από το περίπτερο του ΟΑΣΘ στην Αριστοτέλους αλλά και τα κεντρικά της Παπαναστασίου, με την επίδειξη της κάρτας τους οποτεδήποτε το επιλέξουν, στις ημέρες και ώρες που έχετε προσδιορίσει.

Για εμάς, προτεραιότητα αποτελούν οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα, που όλα αυτά τα χρόνια της οικονομικής κρίσης έχουν σηκώσει ένα φορτίο που δεν τους αντιστοιχεί. Σε αυτή τη λογική είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση θελήσετε. Σε κάθε περίπτωση οι αποφάσεις σας θα πρέπει να υλοποιούνται με γνώμονα την ομαλή εξυπηρέτηση των εργαζομένων.

 

Για τη Διοίκηση του Ε.Κ.Θ.

Ο Πρόεδρος                               Ο  Γραμματέας

Παναγιώτης Τσαραμπουλίδης                Λεωνίδας Στολτίδης