Στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης με αφορμή το σταθμό του ΜΕΤΡΟ στην οδό Βενιζέλου και την πρόσφατη απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) ο πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Τσαραμπουλίδης δήλωσε:
"Είναι μια ακόμη συνάντηση από τις πολλές που έχουμε κάνει και σχετίζεται με το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης. Το έργο από συνάντηση σε συνάντηση πάει από το κακό στο χειρότερο. Τα πράγματα χειροτερεύουν γιατί το έργο οδεύει προς ολοκληρωτική διακοπή. Κάθε φορά αναθεωρούμε τις ημερομηνίες που λέγαμε ακόμα και εμείς που είμαστε οι απαισιόδοξοι και που πολλές φορές προπηλακιστήκαμε για αυτά που ισχυριζόμαστε.
Κάποτε λέγαμε ότι το έργο δεν θα τελείωνε πριν το 2017, αναθεωρήσαμε και είπαμε το 2019 και αυτή τη στιγμή δηλώνουμε δημόσια ότι το έργο δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί πριν από το 2022.
Σήμερα ψάχνουμε και κατασκευάζουμε ενόχους ενώ υπάρχουν ευθύνες οι οποίες πρέπει να καταλογιστούν σε αυτούς που ανήκουν. Το πρόβλημα της διακοπής του έργου δεν είναι ο σταθμός της Βενιζέλου. Ουδέποτε και από κανέναν δεν άκουσα ότι το πρόβλημα είναι ο συγκεκριμένος σταθμός. Ο σταθμός είναι μια παράμετρος και ένα μέρος του προβλήματος. Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο ότι σταθμός Βενιζέλου χωρίς αρχαία δεν μπορεί να υπάρξει , όπως δεν μπορεί να υπάρξουν και αρχαία χωρίς το σταθμό.
Πρέπει να γίνει ο σταθμός και να ολοκληρώσουμε τα έργα που θα προβάλλουν περαιτέρω την πόλη και θα συμβάλλουν στον τουρισμό της.
Διχαζόμαστε για ζητήματα που δεν μας αναλογούν και στα οποία συμφωνούμε όλοι. Αδίκως ο δήμαρχος μιλά μόνο για τον σταθμό στη Βενιζέλου και τα αρχαία. Οι φορείς τον εξουσιοδοτήσαμε να μας εκπροσωπεί για το σύνολο του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Οι ευθύνες βαραίνουν εκείνους που βαραίνουν. Εκείνους που μας έλεγαν ψέματα και μας κατηγορούσαν όταν τους λέγαμε ότι το έργο δεν θα ολοκληρωθεί πριν το 2016.
Εάν υπάρξει ακόμα και αύριο πλήρης χρηματοδότηση σε ένα έργο που τόσα χρόνια κατάφερε μόλις να ολοκληρώσει το 35% των εργασιών του, τρώγοντας ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του προϋπολογισμού του, δεν μπορεί να υπάρξει ολοκλήρωση μέχρι το 2019.
Δεν υπάρχει περίπτωση, όταν προβλέπεται δοκιμαστική χρήση του ΜΕΤΡΟ για 18 μήνες, να ολοκληρωθεί το 65% του έργου που απέμεινε μέχρι το 2019. Πρέπει να συμφωνήσουμε ότι τα αρχαία πρέπει να παραμένουν στη θέση τους και να δούμε τι γίνεται με το έργο που έχει σταματήσει, τους εργαζόμενους που απολύονται, την Κοινοπραξία που ζητά 650 εκ. ευρώ για να το ολοκληρώσει. Στο έργο υπάρχουν πολυδαίδαλα συμφέροντα που δεν πρέπει να μας αφήνουν ασυγκίνητους.
Θα πρέπει να σταματήσουμε να διχαζόμαστε! Στην Αθήνα γλεντάνε μαζί μας γιατί το ΜΕΤΡΟ εκεί συνεχώς επεκτείνεται. Να σταματήσουμε να διαφωνούμε για πράγματα που δεν υπάρχουν".